Vyhledat téma:

Chodítka pro děti ANO či NE?

11. 1. 2015 9:45:58

Zdravím všechny. Chtěla jsem se zeptat, jaký máte názor na chodítka u miminek? Pro jak staré dítě je vhodné? Četla jsem na to nějaké články, ale názory se různí. Co si myslíte vy? Díky za názory.
Adéla

11. 1. 2015 12:50:23

Ahoj Adélo. Můj názor se ztotožňuje s názory lékařů, že děti by se do chodítka vůbec dávat neměly. Škodí to z hlediska vývoje a postavení pánve, zbytečný tlak na nevyzrálou páteř a dětské kosti. Jsou ale alternativní varianty podpory při prvních krůčcích - třeba takové "chodítko" activity od Chicca. Kupovala jsem ho pro svoje dítě a ikdyž už je teď větší, stále si s ním hraje, protože teprve teď začíná chápat, který tvar kam patří.
Jana

11. 1. 2015 16:05:40

Ahoj. Souhlasím s Janou, že klasické chodítko není vhodné, dokud prcek sám nechodí a pak si myslím, že je to už na nic když už sám chodí. Nechápu, že se stále prodávají.
Gábina

12. 1. 2015 5:30:56

Já jsem přímo od lékařů slyšela, že pokud má dítě dobře vyvinutá jadýrka na kyčlích (což Vám poví Váš ortoped), není chodítko pro Vaše dítě nebezpečné. Pánev nepoškozuje.
Ivana

12. 1. 2015 21:30:08